فایل خانوادگی

۱۹ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
پایان

پایان

پایان نامه سیستم مدیریت تحت وب شرکت سوپر کامپیوتر

تعداد صفحات:77

فرمت فایل:doc

امروزه با توجه به گستره ی جغرافیایی واحدهای مختلف شرکت های بزرگ، نیاز به یک سیستم یکپارچه ی نرم افزاری ،که امکان پایش و مانیتورینگ فعالیت های قسمت های مختلف را به مدیران وتصمیم گیران شرکت مربوطه ارائه دهد احساس می شود.چنین سیستمی باید علاوه بر داشتن چنین خاصیتی بتواند نیازهای روزمره و جاری واحد های مختلف چنین شرکت هایی را نیز برآورده سازد.برای برآورده کردن چنین نیازی سیستم های مدیریت تحت وب که علاوه بر ایجاد یک سیستم واحد اطلاعاتی و داده ای، قابلیت برآورده کردن نیازهای جاری واحد های مختلف را نیز دارا می باشد پیشنهاد می شود.

چنین سیستمی با برآوردن نیازهای جاری و روزمره ی واحد های مختلف یک سیستم و همچنین فرآوری داده های ورودی واحد ها نیاز به سیستم یکپارچه داده ای را نیز از طریق ایجاد گزارش های متنوع ومفید فراهم می آورد.لذا یک مدیر میتواند با استفاده از چنین داده هایی تصمیات درستی را در جهت رشد و توسعه هر چه بیشتر فعالیت های تجاری موسسه تجاری خویش اتخاذ کند.

واژه های کلیدی:

management system,management web,base application

سیستم مدیریت،مدیریت از راه دور،مدیریت تجاری،سیستم مدیریت تحت وب

فهرست مطالب

عنوان صفحه

مقدمه....................................................................................................................................................................................... 1

فصل اول &ndash مفاهیم استفاده شده در پروژه................................................................................................................................. 2

1-1-برنامه نویسی لایه ای...................................................................................................................................................... 2

1-1-1-برنامه چند لایه چیست؟............................................................................................................................................. 2

1-1-2-مزیت برنامه چند لایه ................................................................................................................................................4

.................................................................................................................................. 4presentation1-1-3-انتخاب لایه

............................................................................................................................. 5Business logic1-1-4-انتخاب لایه

.................................................................................................................................. 5Data access1-1-5-انتخاب لایه

....................................................................................................................................... 5Data lager1-1-6-انتخاب لایه

1-1-7-ارسال داده از یک لایه به لایه دیگر.......................................................................................................................... 6

1-2-پیشینه............................................................................................................................................................................. 6

1-3-سیر تکامل زبان های برنامه نویسی تحت وب.................................................................................................................. 8

) چیست؟......................................................................................................................................... 9Ajax 1-4-ای جکس (

1-5-مکانیزم ای جکس....................................................................................................................................................... 12

فصل دوم &ndash شرح امکانات و محدودیت های سیستم.............................................................................................................. 13

2-1-چشم انداز................................................................................................................................................................... 13

2-1-1-شرح مساله............................................................................................................................................................. 13

2-1-2-شرح عملیات......................................................................................................................................................... 13

2-1-3-مخاطبین سیستم...................................................................................................................................................... 15

2-1-4-محدودیت ها......................................................................................................................................................... 15

2-2-مستند واژه نامه............................................................................................................................................................ 16

2-3-مفاهیم سیستم گزارش گیری....................................................................................................................................... 16

فصل سوم &ndash تجزیه و تحلیل سیستم........................................................................................................................................ 18

3-1-تعریف مساله............................................................................................................................................................... 18

3-2-امکان سنجی............................................................................................................................................................... 19

3-2-1-امکان سنجی منطقی............................................................................................................................................... 19

3-2-2-امکان سنجی فیزیکی...............................................................................................................................................19

3-2-3-امکان سنجی فرهنگی............................................................................................................................................. 19

3-2-4-امکان سنجی اقتصادی............................................................................................................................................ 20

)............................................................................................................................... 20Iteration plan3-3-طرح تکرار (

)................................................................................................................. 21Class diagram3-4-نمودار های کلاس (

3-4-1-توضیحات کلاس................................................................................................................................................... 22

...................................................................................................................................................... 31Uml 3-5-نمودار های

فصل چهارم &ndash پیاده سازی سیستم.......................................................................................................................................... 38

4-1-نگاهی به اجزای پروژه در ویژوال استودیو................................................................................................................... 38

4-2-جداول استفاده شده در پایگاه داده............................................................................................................................... 43

4-2-1-نمای کلی از جدول های موجود............................................................................................................................. 43

4-3-توضیح جداول بانک اطلاعاتی.................................................................................................................................... 44

.................................................................................................................................................... 44Anbar 4-3-1-جدول

................................................................................................................................................. 45Anbar 14-3-2-جدول

................................................................................................................................... 45Anbargardani 4-3-3-جدول

...................................................................................................................................................... 47Bime 4-3-4-جدول

...................................................................................................................................................... 48check4-3-5-جدول

............................................................................................................................................................ 49fish4-3-6-جدول

......................................................................................................................................... 50Crash code4-3-7-جدول

............................................................................................................................................... 50Etelaeie 4-3-8-جدول

................................................................................................................................................... 51Factor 4-3-9-جدول

...................................................................................................................................... 52Factor num4-3-10-جدول

....................................................................................................................................... 53Good price4-3-11-جدول

....................................................................................................................................................... 54kala4-3-12-جدول

............................................................................................................................................ 55Mojoody 4-3-13-جدول

........................................................................................................................................ 55Kargoziny 4-3-14-جدول

........................................................................................................ 56Khadamat pas az forosh4-3-15-جدول

...................................................................................................................................................... 57Boff 4-3-16-جدول

................................................................................................................................ 58Kharid_forosh4-3-17-جدول

.................................................................................................................................................... 58Pass 4-3-18-جدول

............................................................................................................................................. 59Tashilat 4-3-19-جدول

.................................................................................................................................. 60Tashilat etaie4-3-20-جدول

............................................................................................................................. 61Tavoun request4-3-21-جدول

.............................................................................................................................................. 61Tavoun 4-3-22-جدول

................................................................................................................................................... 62Units 4-3-23-جدول

........................................................................................................................................ 63Validation 4-3-24-جدول

4-4-نتایج پیاده سازی......................................................................................................................................................... 64

منابع و مراجع........................................................................................................................................................................ 66

مقدمه

هم اکنون اینترنت با رشد فزاینده ای به پیش می رود و امکانات متعدد وپیشرفت آن انسان را متحیر می سازد با توجه به نیاز سازمان های مختلف برای انجام امور مدیریت کارهای خود تحت وب و همچنین رفع مشکلاتی از قبیل حجیم بودن بایگانی ودسترسی به اسناد گذشته ،... از این رو تصمیم به طراحی و پیاده سازی چنین نرم افزاری گرفتیم ، که مزیت عمده این پروژه استفاده از کاغذ و با بردن سرعت انجام کارها در سیستم مدیریت است

این پروژه در 2 قسمت طراحی و پیاده سازی شده است:

انجام شده و دیاگرام های آن بوسیله Uml قسمت اول : تجزیه و تحلیل سیستم است که این قسمت با نرم افزار Visio

طراحی گردیده است.

قسمت دوم :طراحی و پیاده سازی نرم افزار سیستم مدیریت تحت وب می باشد که با زبان برنامه نویسی ASP.NET کد نویسی گردیده است.

این پروژه برای اجرا به سایت شرکت سوپر کامپیوتر لینک گردیده است

این پایان نامه شامل چهار فصل است که در فصل اول مفاهیم استفاده شده در پروژه پرداخته شده است ،در فصل دوم به شرح امکانات و محدودیت های سیستم و در فصل سوم تجزیه و تحلیل سیستم و در فصل چهارم به پیاده سازی سیستم پرداختیم.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
بررسی

بررسی

چکیده :

در سال های اخیر نیاز به احداث ساختمان هایی که حجم زیادی دارند مانند سدها پل های بلند و &hellip روز به روز بیشتر می شود . بتن پدیده ای است که در محدوده وسیعی از انواع و اندازه سازه ها کاربرد دارد . با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در قرن اخیر علم شناخت انواع بتن و خواص آنها نیز توسعه قابل ملاحظه ای داشته است . امروزه انواع مختلف بتن با مصالح مختلف تولید و استفاده می شود و هریک خواص و کابردی مخصوص به خود را دارست که یکی از انواع آن بتن خود تراکم می باشد که بدون نیاز به هیچ ویبره داخلی یا ویبره بدنه قالب تحت اثر وزن خود متراکم می شود .
این ویژگی بتن کمک شایانی به اجرای عناصر سازه ای به خصوص با تراکم زیاد آرماتور خواهد نمود و بتنی است که مثل عسل جریان می یابد و پس از قرار گیری سطحی
نزدیک به افق می سازد . بتن مذکور علاوه بر سیمان پرتلند ، شن ، ماسه و آب مصالح دیگری از قبیل فوق روان کننده ها و مواد سیمانی متمم و پر کننده های بدون اثر سیمانی و افزودنی های
اصلاح کننده ویسکوزیته عوامل محبوس کننده هوا ، کند گیر کننده ها یا عامل های کنترل هیدراسیون جهت بهبود خواص بتن می باشند . عامل بسیار مهمی که باعث می گردد تا بتن خود تراکم رفتار متفاوتی از دیگر بتن ها داشته باشد به درصد مصالح به کار رفته در این بتن و نسبت به کار گیری آنها در طرح اختلاط مربوط می گردد.

فرمت :pdf

تعداد صفحه :۹۸



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تست

تست

اگه دوس داری قبل از اتک وار و حتی قبل از ساختن نیرو ، هر چند بار میخوای تستی اتک بدی این نرم افزارو دانلود کن

تا حالا شده با هزارتا پکا و ویزارد اتک بدی؟؟؟؟!!!!



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

مقاله




فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات:24

فهرست مطالب:

ضریب فزاینده پولی
نرخ ذخیره قانونی
نسبت ذخایر بانک ها به سپرده های دیداری یا کل سپرده ها
پایه پولی و اجزای آن
ذخایر طلا و ارزهای خارجی بانک مرکزی
فعال بودن یا انفعال پول
ارتباط پول و تورم

ضریب فزاینده پولی
برای شناخت و فهم تغییرات رشد پول و شرایط ثبات و بی ثباتی روند آن، شناخت و درک ضریب فزاینده پولی و اجزای آن ضروری است. ضریب فزاینده را می توان به عنوان پیوند دهنده و واسط میان پایه پولی و حجم پول در نظر گرفت و از این رو ضریب فزاینده نقش مهمی در بازار پول و روند رشد پول و رشد نقدینگی دارد.
عوامل تعیین کننده و اجزای ضریب فزاینده پولی را می توان به شرح زیر در نظر گرفت :
الف &ndash نسبت سکه و اسکناس در دست مردم به کل سپرده های مردم نزد بانکها
نسبت سکه و اسکناس به سپرده ها را نرخ نقدینه خواهی می توان نامید. این نرخ به فرهنگ، رفتار و عادات بستگی دارد. همچنین ساختار فنی نظام بانکی و سیاستهای بانک مرکزی در این ارتباط نقش مهمی دارد. اگر نوع نگرش و رفتار مردم در نگهداری پول« سنتی» باشد، مردم در مبادلات روزمره خود از سکه و اسکناس بیشتری استفاده می کنند. اما رفتار مدرن مردم همراه با تجهیز نظام بانکی به ابزارهای الکترونیکی باعث می شود تا سکه و اسکناس در دست مردم قرار داشته باشد. شرایط بی ثباتی سیاسی، نااطمینانی سیاسی و یا اقتصادی، مخاطرات و خطر نیز با نقدینه خواهی رابطه معکوسی دارد.
ضریب فزاینده پولی با ضریبت نقدینه خواهی رابطه معکوس دارد، به طوری که افزایش نسبت سکه و اسکناس در دست مردم به سپرده ها یا افزایش ضریب نقدینه خواهی موجب کاهش ضریب فزاینده می شود که باعث کاهش توانایی بانکهای تجاری در امر پول آفرینی می گردد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مشاوره

مشاوره

مشاوره و مدیریت

چکیده

مؤسسه ای که علاقه مند به دگرگونی است، لاجرم دست نیاز به سوی مراکزی دراز خواهدکردکه او را دراین راه یاری دهند و به این ترتیب مشاوره مدیریت ضرورت وحقانیت می یابد.

همچنین مدیران ارشدبرای حفظ بالندگی سازمان ضروری است که جلساتی رابرای دادن مشاوره به مدیران جزء برنامه ریزی کنند. اجرای مشاوره ها به منظور آگاه کردن مدیران از وظایف خویش،بیان روشهای برخورد با استانداردهای مورد نیاز وبیان عملکردهای واقعی است.

داشتن دانش ومعلومات درموردفنون و مهارتها وتکنیک های مشاوره ای،همچنین قابلیتها وتوانائی به کارگیری آنهابرای مدیران، به منظورانجام دادن وظایفشان ضرورت دارد.

روشهای استفاده شده در مشاوره شامل روشهای دستوری ، روش غیر دستوری و درحد وسط روش ترکیبی هستند.

در یک تقسیم بندی کلی مشاوره ها را می&zwnj توان به دو دسته مشاوره شخصی و مشاوره&zwnj های شغلی تقسیم بندی کرد.

دراین مقاله به بررسی وتشریح انواع خدمات مشاوره ای که دریک سازمان وموسسه انجام می شوند خواهیم پرداخت.

تعداد صفحات: 30



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۱
معرفی

معرفی

چکیده 1
مقدمه 2
فصل اول: تعریف مسئله 4
فصل دوم :کاوش در متون 6
6 Crash Prediction Module معرفی مدل پیش بینی تصادف
-1-2 اطلاعات موردنیاز جهت مدل 7
-2- پروسه پی شبینی تصادفات با توجه به روند پیشرفت الگوریتم پیش بینی از المانها 9 2
10 CPM -3-2 خروجیهای مدل
-4-2 الگوریتم پیش بینی تصادفات 11
-5-2 معرفی مدلهای پایه 12
مقالات موجود در رابطه با نرم افزار 13
فصل سوم: روش تحقیق 15
فصل چهارم:نحوه انجام تنظیمات اولیه نرم افزار 17
-1-4 مراحل تنظیمات 17
-2-4 ساختن یک فایل جدید 19
-3-4 تغییر پارامترهای پیش فرض 22
فصل پنجم: نحوه مدل کردن راه وتقاطع 27
27 (Highway Edit) -1-5 مدل کردن راه
27 (File) -1-1-1-5 معرفی منوی فایل
29 (Edit) -2-1-1-5 معرفی منوی ویرایش
30 (View) -3-1-1-5 معرفی منوی نمایش
33 (Tools) -4-1-1-5 معرفی منوی ابزارها
34 (Help) -5-1-1-5 معرفی منوی کمک
36 (Update Highway) 1-2-1 میان بر به روز کردن راه -5
36 (Edit Highway Intersection Data) 2-2-1-5 میان بر ویرایش اطلاعات تقاطع
36 (Station Equations Edit) 3-2-1-5 میان بر ویرایش اطلاعات روابط ایستگا هها
37 (View Highway) 4-2-1-5 میان بر نمایش راه
37 (View Highway Graph) 5-2-1-5 میان بر نمایش گراف راه
38 (General Tab) 1-3-1-5 منوی مشخصات عمومی
42 Horizontal Tab) 2-3-1-5 معرفی منوی المانها و قوسهای افقی
45 (Vertical Tab) 3-3-1-5 معرفی منوی المانهای قائم
47 (Cross Section Tab) 4-3-1-5 معرفی منوی مقاطع عرضی
51 (Lane Tab) ( 5-1-3-5 معرفی منوی مسیرعبور (خطوط عبور
59 (RoadSide Tab) 6-3-1-5 معرفی منوی جوانب راه
71 (Tab Other) 7-3-1-5 معرفی منوی غیره
1-2-5 معرفی تقاطع ها 74
2-2-5 معرفی پارامترهای موردنیاز 75
3-2-5 مدل کردن تقاطع بوسیله نرم افزار 76
فصل ششم: معرفی مدلهای موجود در نرم افزار 88
88 (PRM) (Policy Review Module) -1-6 مدل بازبینی طرح هندسی
93 (CPM) (Crash Prediction Module) -2-6 مدل پیش بینی تصادفات
96 (DCM) (Design Consistency Module) -3-6 مدل ارزیابی کارائی طراحی راه
99 (IRM) (Intersection Rewiew Module) -4-6 مدل بازبینی تقاطع
101 (TAM) (Traffic Analysis Module) -5-6 مدل آنالیز ترافیکی
فصل هفتم: بررسی نمونه خروجیهای نرم افزار 105
105 (PRM) (Policy Review Module) -1-7 خروجیهای مدل بازبینی طرح هندسی
112 (CPM) (Crash Prediction Module) -2-7 خروجیهای مدل پیش بینی تصادفات
115 (DCM) (Design Consistency Module) -3-7 خروجیهای مدل ارزیابی طراحی راه
118 (IRM) (Intersection Rewiew Module) -4-7 خروجیهای مدل بازبینی تقاطع
118 (TAM) (Traffic Analysis Module) -5-7 خروجیهای مدل آنالیز ترافیکی
فصل هشتم:نتیجه گیری وارائه مسائل برای حل 121
مراجع 122



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

CPFR

CPFR

CPFR

CPFR

از CPFR برای ارتقا قابلیت زنجیره عرضه، نظر کلی بر مفاهیم ، شاخصها و تحقق این قبیل شاخصها و عملکردها و راه حل های موجوداستفاده می شود.

خلاصه:

مردم با این نظر موافق هستند که اینترنت برای ادغام و کنترل زنجیره عرضه امروزه بسیار مهم است ، بسیاری از شرکتها خودشان سایت دارند، هر چند ، هنوز هم بسیاری از آنها واقعا نمی دانند که اینترنت چه مزایایی برای فرآیندها و عملکردهای آنها دارد .

در راستای طرح های مشارکتی ، پیش بینی ها و تکمیل این قبیل طرح ها (CPFR ) شرکتها می توانند قابلیت و توانایی خود را از طریق تقاضای مشارکت و مطلع بودن از زنجیره تقاضای دوستان و همکاران خود ارتقا دهند .

با توجه به CPFR، اعضا زنجیره عرضه می تواند برای تحقق کل زنجیره قابل تولید با توجه به زمانهای مقرر مشارکت دانسته باشند.

در این حالت به گروههای دیگر کمک می کنند که بهتر بتواند تقاضاها را پیش بینی کنند ، و برنامه های مربوط به تولید را به راحتی طراحی کنند، و در نتیجه در بخش توزیع و دریافت مواد به راحتی مشارکت دارند. تحقق CPFR هر چند کاری ساده و پیش پا افتاده نیست.

این مقاله ، مهمترین مفاهیم، و استراتژی 9 مرحله ای تحقق فرآیندها و توصیف مشکلاتی که در تحقق CPFR و در نتیجه نتایج عملی و راه حلهای موجود در سطح بازار را مورد ارزیابی و بررسی قرار می دهد.

مقدمه:

شرکتها می توانند سطح انعطاف پذیری را افزایش دهند و سطح مربوط به صورت موجودی را کاهش دهند، و از طریق برقراری ارتباط نزدیک با همکاران خود در بخش زنجیره عرضه فروش و خدمات کامپیوتری را افزایش دهند .

این قبیل عملکردها بر پایه طرحهای مشارکتی، پیش بینی فرایند تکمیل عملکردها مطرح می شود و استراتژی اخیر تجاری توسط شرکتها به منظور یافتن بهترین راه برای به حداقل رساندن هزینه ها و ارتقا قابلیت شرکتها استفاده می شود.

اخیراًَ ، اطلاعات بسیار کمی در بین شرکتها در بین یک زنجیره رد و بدل می شود. این مسئله اساساً ممکن است به خاطر عدم صحت در تقسیم و ارائه دادهای الکترونیکی صورت می گیرد، و یا ممکن است از طریق ایمیل و فاکس نیز انجام بگیرد.

این روزها، هر چند، با استفاده بسیار زیاد از اینترنت ، ادغام شرکتها راحتتر، ارزانتر و موثقتر( مطمئن تر) انجام می شود.

با توجه به بعد رقابتی ، شرکتها در حال حاضر از شبکه های جهانی برای انجام تجارت خود و ارتقا قابلیت کلی شرکتها و کارهای تجاری استفاده می کنند .

آنها همچنین به این مسئله پی برده اند که رقابت یک شرکت در مقابل یک شرکت مدت زمان زیادی طول نمی کشد، اما زنجیره عرضه در مقابل زنجیره عرضه مقاومت بیشتری دارد و بیشتر طول می کشد.

به همین علت ، این قبیل شرکتها در حال حاضر بیشتر دادهای موثق را با هم گروهان خود مورد ارزیابی قرار می دهند .

در حال حاضر پایگاههای حمایت کننده ای برای فلسفه جدیدی که با نام طرح های مشارکتی، پیش بینی و تحقق فرایند های مطرح شده ، تاسیس شده است.

هدف این مقاله بررسی شاخص های اصلیCPFR است ، بعضی از این قبیل مفاهیم شامل بخش هایی از قبیل تحقق فرایند ها و مشکلات موجود، نتایج عملی و مزایایی است که با توجه به استفاده از CPFR مطرح شده است .

این مقاله باید بعضی از ابهامات مربوط به این استراتژی جدید را روشن کند، این استراتژی تجاری جدید را به آن دسته از افرادی که با آن هنوز آشنا نشده اند معرفی کند.

این تحقیق به صورت زیر طبقه بندی شده است:

بخش بعد CPFR را تعریف کرده است. بخش3 روش 9 مرحله ای را برای تحققCPFR معرفی کرده است. مهمترین موانع برای تحققCPFR و نتایج عملی آن در بخش 4 نشان داده شده است. بخش 5 راه حل های CPFR را در سطح بازار مطرح کرده است.

بخش آخر این تحقیق را دسته بندی کرده است، و موضوعات جدید را برای مطالعات بعدی در این حوزه ارائه داده است.

تعداد صفحات: 24



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
پایان

پایان

فصل اول : ﻛﻠﻴﺎت
فصل دوم : ﻣﺮوری ﺑﺮ ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت اﻧﺠﺎم ﺷﺪه ﻗﺒﻠﻲ
فصل سوم : ﻃﺮاﺣﻲ و ارزﻳﺎﺑﻲ ﺗﺴﻬﻴﻼت
فصل چهارم : ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ و ﻃﺮح آﻣﺎرﮔﻴﺮی
فصل پنجم : آﻧﺎﻟﻴﺰ آﻣﺎری ﭘﺎﺳﺦ ﻫﺎ
فصل ششم : ﻧﺘﻴﺠﻪ ﮔﻴﺮی و اراﻳﻪ ﭘﻴﺸﻨﻬﺎد

چکیده:
اهمیت نیاز به تحقیقات در خصوص معیارهای سطوح سرویس دهی تسهیلات فرودگاهی موجود یا پیشنهادی زمانی آشکار می شود که تکنولوژی ها، دانش در زمینه فرودگاه، رفتار و خواسته های مسافران به عنوان کاربران اصلی فرودگاه دایما در حال تغییر و تحول بوده و از طرفی مسئولین فرودگاهها در صدد افزایش میزان کارامدی و کاهش هزینه های مربوط به تسهیلات ارایه شده هستند. از این رو در تحقیق حاضر روابط درونی استانداردهای فضا/ سرویس دهی زیر بخشهای مختلف در یک فرودگاه از جمله محوطه پذیرش مسافر و سالن پرواز نشان داده خواد شد. همچنین مقادیر ارزشهای دریافت شده فضا/سرویس دهی در هر یک از زیرسیستم های مورد بررسی بیان می شود. نظریه های حاکم بر تئوری مطلوبیت برای اندازه گیری سطح خدمت رسانی محوطه زمینی فرودگاه استفاده می گردد. ترمینال شماره 4 فرودگاه مهرآباد تهران، به عنوان مهم ترین فرودگاه موجود در کشور، که به مسافران خروجی پروازهای داخلی سرویس دهی می نماید برای انجام این تحقیق انتخاب گردید. در زیر بخشهای محوطه پذیرش و سالن پرواز با توزیع پرسشنامه های مخصوص تهیه شده، از مسافران موجود اطلاعات لازم جمع آوری گردید. که SPSS در ادامه با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده و بهره گیری از نرم افزار کامپیوتری یک مجموعه تحلیل آماری قوی می باشد، داده ها آنالیز شده و معادلات مطلوبیت تک متغیره و ترکیبی برای هر یک از زیر بخشها به تفکیک بدست آمد. و بر اساس استانداردهای موجود و استفاده شده در طراحی محوطه های زمینی فرودگاه، معادلات بدست آمده تجزیه و تحلیل گردید. در نهایت نیز پیشنهاداتی جهت پیشبرد تحقیقات آتی ارایه گردید.


فهرست مطالب:
فصل اول - کلیات
-1-1 مقدمه 1
-2-1 هدف پایان نامه 4
-3-1 سطوح سرویس دهی 4
-4-1 ظرفیت 6
-5-1 مطلوبیت 7
-6-1 شناسایی مشکل 8
-1-6-1 فرض 8
-2-6-1 هدف تحقیق 9
-7-1 چیدمان پایان نامه 9
فصل دوم &ndash مروری بر مطالعات انجام شده قبلی
کره جنوبی 11 INCHON -1-2 فرودگاه بین المللی
-1-1-2 روش ارزیابی سطح سرویس 18
-2-1-2 روش تحلیل نتایج 18
-3-1-2 تحلیل نتایج 21
-2-2 فرودگاه بی نالمللی هنگ هنگ 24
-1-2-2 جمع آوری اطلاعات 26
-2-2-2 روش شناسی 29
29 VI -1-2-2-2 شاخص دید
نهایی برای فرودگاه 37 VI -3-2-2 محاسبه مقدار
-4-2-2 اندازه گیری کیفیت ارائه خدمات در فرودگاه با استفاده از شاخص دید 37
-3-2 فرودگاه سنگاپور 43
-1-3-2 شبیه سازی فرودگاه سنگاپور 43
-4-2 فرودگاه بین المللی پیرسون &ndash تورنتو &ndash کانادا 45
-1-4-2 معرفی 46
47 ARCTERM -2-4-2 تاریخچه و خصوصیات
در برنامه ریزی و طراحی ترمینال 48 ARCTERM -3-4-2 به کارگیری
-5-2 فرودگاه میلان ترمینال مال پنسا 49
49 AIRLAB -1-5-2
52 SLAM -2-5-2
-6-2 فرودگاه اتاوا و تورنتو 56
-1-6-2 محوطه پذیرش مسافر 60
II
ارایه مدل تعیین و ارزیابی سطح سرویس فرودگاه
-2-6-2 محوطه تحویل و جمع آوری چمدانها 61
-3-6-2 محوطه سالن پرواز 61
-4-6-2 خط بازرسی اولیه 62
فصل سوم &ndash طراحی و ارزیابی تسهیلات
-1-3 مقدمه 63
-1-1-3 زیرمجموعه های تهسیلاتی برای مسافران 68
-2-1-3 تأثیرات اندازه نامناسب تسهیلات 73
-3-1-3 سطوح سرویس دهی 74
-4-1-3 معیارهای طراحی 76
-2-3 مطلوبیت و سطوح سرویس دهی 77
-1-2-3 مقدمه 77
79 (Utility) -2-2-3 تئوری مطلوبیت
-1-2-2-3 نظریه های توابع مطلوبیت 80
-3-2-3 کاربرد تئوری مطلوبیت 82
-3-3 مفهوم تبدیل خطی 83
-1-3-3 تبدیل خطی 83
-2-3-3 اندازه گیری ها 84
-3-3-3 احتمالات 84
-4-3 چارچوب تحقیق 85
-1-4-3 فاکتورهای روش شناسی 85
-2-4-3 طراحی مصاحبه 86
-3-4-3 چارچوب سطوح سرویس دهی 86
-4-4-3 زیرمجموعه های انتخابی 86
-1-4-4-3 ناحیه انتظار مسافران 88
-2-4-4-3 بازرسی امنیتی مسافران 89
-3-4-4-3 محل های تحویل بار 91
-4-4-4-3 تعداد مسافرین انتقالی 91
-5-4-4-3 شمارنده های بلیط و کنترل اثاثیه 93
فصل چهارم &ndash مطالعه و طرح آمارگیری
-1-4 مقدمه 99
-2-4 طرح پرسش نامه 101
-1-2-4 زمان (طول) 101
-2-2-4 جمله بندی 101
-3-2-4 ساختار 101
III
ارایه مدل تعیین و ارزیابی سطح سرویس فرودگاه
-4-2-4 اطلاعات جمع آوری شده 102
-5-2-4 مصاحبه کننده 102
-3-4 آمارگیری براساس نظر افراد 102
-1-3-4 روش های موجود 102
-2-3-4 روشهای مختلف آمارگیری مشارکتی 103
-3-3-4 روشهای مختلف اندازه گیری 103
-4-4 طرح پرسش نامه انتخابی 106
-1-4-4 مفهوم 106
-2-4-4 طرح 106
-3-4-4 مقیاس های اولویت بندی 107
-4-4-4 درجه بندی 107
-5-4 اندازه نمونه 107
-6-4 انتخاب تسهیلات کامپیوتری 108
-7-4 انتخاب فرودگاه و تاریخ های آمارگیری 110
-1-7-4 موقعیت و خصوصیات کلی 120
-2-7-4 تاریخ های آمارگیری 121
-8-4 توضیح زیر اجزاء ها 121
-1-8-4 عملکرد 121
-2-8-4 تعریف زیر اجزاء ها 122
-1-4-8-2 پذیرش مسافر 122
-2-4-8-2 سالن پرواز 122
-9-4 خلاصه آماری پاسخ ها 124
-1-9-4 محوطه پذیرش مسافر 124
-2-9-4 سالن پرواز 133
-10-4 متغیرهایی که در آنالیز استفاده نشد 140
فصل پنجم &ndash آنالیز آماری پاس خها
-1-5 مقدمه 142
-1-1-5 محوطه پذیرش مسافر 142
-1-1-1-5 سفر: هدف سفر 147
-2-1-1-5 اندازه 149
-3-1-1-5 جنسیت 149
-4-1-1-5 فضا 149
-5-1-1-5 انتظار 151
-6-1-1-5 سرویس دهی 153
-2-1-5 سالن پرواز 153
IV
ارایه مدل تعیین و ارزیابی سطح سرویس فرودگاه
-1-2-1-5 سفر: هدف سفر 158
-2-2-1-5 تعداد افراد 159
-3-2-1-5 جنسیت 162
-4-2-1-5 فضا 162
-5-2-1-5 صندلی 164
-6-2-1-5 فروشگاه ها 166
-2-5 مدلهای ارزیابی و تعیین سطح سرویس 167
-1-2-5 ارایه مقیاس ارایه مدل مناسب 167
-1-1-2-5 مفهوم تبدیلات خطی 167
-2-1-2-5 ارایه مقیاس اندازه گیری 169
-2-2-5 محوطه پذیرش مسافر 170
-1-2-2-5 فضا به ازای هر نفر 172
-2-2-2-5 زمان انتظار 173
-3-2-2-5 زمان سرویس دهی 174
-4-2-2-5 معادله رگرسیون چند متغیره 174
-3-2-5 سالن پرواز 175
-1-3-2-5 فضا 177
-2-3-2-5 صندلی 177
-3-3-2-5 فروشگاهها 178
فصل ششم &ndash نتیجه گیری و ارایه پیشنهاد
-1-6 جمع بندی 181
-2-6 نتیجه گیری 186
-1-2-6 مقدمه 186
-2-2-6 محوطه پذیرش مسافر 186
-3-2-6 سالن پرواز 189
-3-6 ارایه پیشنهادات 191



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
پاورپوینت

پاورپوینت

این محصول شامل یک پاورپوینت شامل 63 اسلایدی از مبحث مهندسی همزمان (concurrent engineering) و همچنین یک فایل ورد توضیحات مربوط به مبحث فوق با 28 صفحه نیز می باشد. این محصول هم اکنون با پرداخت تنها 3500 تومان قابل دانلود خواهد بود.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
نرم

نرم

نرم افزار ارسال پیام انبوه تلگرام + بانک 1 میلیونی شماره های تلگرام

همراه با آموزش نصب نرم افزار و نحوه ارسال پیام



دریافت‌فایل