فایل خانوادگی

۱۲ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دانلود فایل پروژه پایان نامه رشته نساجی/تأثیر نوع بافت و تراکم بر پرزدهی پارچه های فاستونی75صفحه

ﭼﮑﯿﺪه 2 ﻣﻘﺪﻣﻪ ﻓﺼﻞ اول :ﺗﺤﻘﯿﻘ ﺎت ﻗﺒﻠﯽ 4 اﻧﺠﺎم ﺷﺪه
ﭘﺮزدﻫﯽ 1-1 ﺗﺄﺛﯿﺮ ﺧﺴﺘﮕﯽ ﻟﯿﻒ ﺑﺮ ﺳﯿﮑﻞ ﻣﺎﻧﻨﺪ 1-1-1 ﺧﺴﺘﮕﯽ اﻟﯿﺎف ﺳﻄﺤﯽ ﮐﺮک ﻟﯿﻒ 2-1-1 ﺑﻪ ﻫﻢ ﮔﺮه ﺧﻮردن ﭘﺮزداﻧﻪ 3-1-1 ﺑﺮرﺳﯽ رﺷﺪ ﭘﺮزداﻧﻪ 1-3-1-1 رﺷﺪ ﺑﺰرگ 2-3-1-1 ﺑﺎزﻧﻤﺎﯾﯽ ﭘﺮزداﻧﻪ ﮐﻮﭼﮏ 3-3-1-1 ﺗﻮﺳﻌﻪ و ﮔﺴﺘﺮش ﭘﺮزداﻧﻪ ا 4-3-1-1 ﺑﯿﺮون آﻣﺪن ﯾﺎ ﭼﺮﺧﺶ ﻣﺘﻮاﻟﯽ ﻟﯿﺎف ﭘﺮزدﻫﯽ 5-3-1-1 ﺗﺄﺛﯿﺮ ﺑﯿﺮون آﻣﺪن اﻟﯿﺎف ﺑﺮ ﻓﺮاﯾﻨﺪ ﭘﺮزداﻧﻪ 6-3-1-1 ﺗﺄﺛﯿﺮ ﺧﺴﺘﮕﯽ ﻟﯿﻒ ﺑﺮ ﺳﺎﺧﺘﺎر داﺧﻠﯽ 1-2 ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺮ اﯾﺠﺎد ﭘﺮزداﻧﻪ از ﻗﺒﯿﻞ اﻟﯿﺎف ﻣﺼﺮﻓﯽ و ﺳﯿﺴﺘﻤﻬﺎی رﯾﺴﻨﺪﮔﯽ و ﻋﻤﻠﯿﺎت ﺗﮑﻤﯿﻠﯽ ﻣﺼﺮﻓﯽ 1-2-1 اﻟﯿﺎف رﯾﺴﻨﺪﮔﯽ 2-2-1 ﺳﯿﺴﺘﻤﻬﺎی ﺗﮑﻤﯿﻠﯽ 3-2-1 ﻋﻤﻠﯿﺎت ارز3-1 ﭘﺎرﭼﻪ ﯾﺎﺑﯽ روﻧﺪ ﺗﻐﯿﯿﺮات در ﺧﻮاص ﭘﺮزداﻧﻪ 4-1 روﺷﻬﺎی اﻧﺪازه ﮔﯿﺮی ﮔﻮﻧﺎﮔﻮن 1-4-1 ﺣﺴﺎﺳﯿﺖ دﺳﺘﮕﺎﻫﻬﺎی آزﻣﺎﯾﺶ ﭘﺮزدﻫﯽ
7 7 7 8 9 10 10 10 10 11 12 12 14 15 18 21 21 2 ﻓﺼﻞ دوم :ﺗﺠﺮﺑﯿﺎت 5 -ﺗﺠﺮﺑﯿﺎت 2 اﺳﺘﻔﺎده 1-2 ﻣﺸﺨﺼﺎت ﻣﻮاد اوﻟﯿﻪ ﻣﻮرد 2-2 روش ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻧﺨﻬﺎی ﺗﻬﯿﻪ ﺷﺪه در ﺗﺤﻘﯿﻖ اﯾﻦ ﭘﺎرﭼﻪ 3-2 روش ﺗﻮﻟﯿﺪ 2-3-1 ﻣﺘﺮﯾﮏ40/2 ﭘﺎرﭼﻪ ﻓﺎﺳﺘﻮﻧﯽ ﺑﺎ ﻧﻤﺮه ﻧﺦ ﺗﺎر و ﭘﻮد 2-3-2 ﻣﺘﺮﯾﮏ52/2 ﭘﺎرﭼﻪ ﻓﺎﺳﺘﻮﻧﯽ ﺑﺎ ﻧﻤﺮه ﻧﺦ ﺗﺎر و ﭘﻮد 2-3-3 ﻣﺘﺮﯾﮏ82/2 ﭘﺎرﭼﻪ ﻓﺎﺳﺘﻮﻧﯽ ﺑﺎ ﻧﻤﺮه ﻧﺦ ﺗﺎر و ﭘﻮد آزﻣﺎﯾﺶ 4-2 ﻣﻌﺮﻓﯽ دﺳﺘﮕﺎﻫﻬﺎی ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده ﺟﻬﺖ ﺗﻬﯿﻪ ﻧﺦ و ﭘﺎرﭼﻪ و اﻧﺠﺎم 26 27 28 29 29 29 31 31
ز
ﻣﺨﺘﻠﻒ 5-2 آزﻣﻮﻧﻬﺎی اﻧﺠﺎم ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﺮ روی ﻧﺨﻬﺎی دوﻻ 1-5-2 آزﻣﻮن ﺗﺎب ﻧﺦ دوﻻ 1-1-5-2 ﺷﺮح آزﻣﺎﯾﺶ ﺗﺎب ﻧﺦ ﻻ 2-5-2 آزﻣﻮن اﺳﺘﺤﮑﺎم ﻧﺦ دو دوﻻ 3-5-2 آزﻣﻮن ﻧﺎﯾﮑﻨﻮاﺧﺘﯽ ﺟﺮﻣﯽ ﻧﺦ ﭘﺎرﭼﻪ 4-5-2 آزﻣﻮن ﭘﺮزدﻫﯽ
32 32 32 34 35 37
ﻓﺼﻞ ﺳﻮم :ﮔﯿﺮی ﻧﺘﯿﺠﻪ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدات 3 و 8 39 39 46 53 61 61 61 61 -ﭘﺎرﭼﻪ 3 ﻧﺘﺎﯾﺞ و ﺑﺤﺚ آزﻣﺎﯾﺶ 3-1 ﻣﺘﺮﯾﮏ40/2 ﭘﺎرﭼﻪ ﻓﺎﺳﺘﻮﻧﯽ ﺑﺎ ﻧﻤﺮه ﻧﺦ ﺗﺎر و ﭘﻮد 3-2 ﻣﺘﺮﯾﮏ52/2 ﭘﺎرﭼﻪ ﻓﺎﺳﺘﻮﻧﯽ ﺑﺎ ﻧﻤﺮه ﻧﺦ ﺗﺎر و ﭘﻮد ﭘﻮد 3-3 ﻣﺘﺮﯾﮏ80/2 ﭘﺎرﭼﻪ ﻓﺎﺳﺘﻮﻧﯽ ﺑﺎ ﻧﻤﺮه ﻧﺦ ﺗﺎر و ﮔﯿﺮی 4-3 ﻧﺘﯿﺠﻪ 3-4-1 ﻣﺘﺮﯾﮏ40/2 ﭘﺎرﭼﻪ ﻓﺎﺳﺘﻮﻧﯽ ﺑﺎ ﻧﻤﺮه ﻧﺦ ﺗﺎر و ﭘﻮد 3-4-2 ﻣﺘﺮﯾﮏ52/2 ﭘﺎرﭼﻪ ﻓﺎﺳﺘﻮﻧﯽ ﺑﺎ ﻧﻤﺮه ﻧﺦ ﺗﺎر و ﭘﻮد ﭘﺎر3-4-3 ﭘﻮد ﻣﺘﺮﯾﮏ80/2 ﭼﻪ ﻓﺎﺳﺘﻮﻧﯽ ﺑﺎ ﻧﻤﺮه ﻧﺦ ﺗﺎر و ﮐﻠﯽ 5-3 6 ﻧﺘﯿﺠﻪ ﮔﯿﺮی 1 ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدات6-3 6 1



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

عنوان: دانلود پروژه مالتی مدیا چندرسانه ای آموزش کامپیوتر و شبکه با دایرکتور

قالب فایلها: .dir .swi .mp3 mp4 .wmv .mpg .swf .png .cp

فرمت: قابل ویرایش

نرم افزارهای استفاده شده در تولید این مولتی مدیا: دایرکتور + کپتیویت + فتوشاپ + سویش مکث

نام لاتین نرم افزارهای تولید کننده این چند رسانه ای: photo shop, captivate, director ,swishMax

امکانات این چندرسانه ای:

دارای کلید و صفحه خروج + دارای کلید و صفحه درباره ما + دارای کلید بازگشت به خانه

توشیحات پروژه:

این چندرسانه ای به آموزش کامپیوتر می پردازد.

این چندرسانه ای آموزش به سه قسمت تقسیم می شود:

1-آموزش های مودم: این اموزشها شامل: 1-آموزش اتصالات مودم 2-ست و تنظیم کانکشن 3-ست مودم های معمولی 4-ست مودم های وایرلس

2-آموزش های شبکه: این آموزشها عبارتنداز: 1-کابل کشی و سوکت زنی 2-راه اندازی شبکه و اشتراک گذاریها 3-مدیریت کاربران و نصب اکتیو دایرکتوری 4-گروه کاری و جوین به کاربران دیگر 5-ابزارهای خط فرمان 6-نصب و راه اندازی دی اچ سی پی DHCP

3-آموزش های دیگر: که شامل: 1-قویترین روش بازیابی اطلاعات 2-رفع بدسکتور هارد و جلوگیری از بازیابی اطلاعات



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:7

فهرست مطالب

آمار را باید علم و عمل استخراج، بسط، و توسعهء دانشهای تجربی انسانی با استفاده از روش&zwnj های گردآوری، تنظیم، پرورش، و تحلیل داده&zwnj های تجربی (حاصل از اندازه گیری و آزمایش) دانست. زمینه&zwnj های محاسباتی و رایانه&zwnj ای جدیدتری همچون یادگیری ماشینی (Machine learning)، و کاوش&zwnj های ماشینی در داده&zwnj ها، (Data mining) در واقع، امتداد و گسترش دانش گسترده و کهن آمار است به عهد محاسبات نو و دوران اعمال شیوه&zwnj های ماشینی در همه&zwnj جا.

در صورتی که شاخه&zwnj ای علمی مد نظر نباشد، معنای آن، داده&zwnj هایی به&zwnj شکل ارقام و اعداد واقعی یا تقریبی است که با استفاده از علم آمار می&zwnj توان با آن&zwnj ها رفتار کرد و عملیات ذکر شده در بالا را بر آن&zwnj ها انجام داد. بیشتر مردم با کلمة آمار به مفهومی که برای ثبت و نمایش اطلاعات عددی به کار میرود اشنا هستند . ولی این مفهوم منطبق با موضوع اصلی مورد بحث آمار نیست. آمار عمدتاً با وضعیتهابیی سر و کار دارد که در آنها وقوع یک پیشامد به طور حتمی قابل پیش بینی نیست. اسنتاجهای آماری غالباً غیر حتمی اند،زیرا مبتنی بر اطلاعات ناکاملی هستند. در طول چندین دهه آمار فقط با بیان اطلاعات و مقادیر عددی در باره اقتصاد،جمعیت شناسی و اوضاع سیاسی حاکم در یک کشور سر و کار داشت .حتی امروز بسیاری از نشریات و گزارشهای دولتی که توده ای از آمارو ارقم را در بردارند معنی اولیه کلمه آمار را در ذهن زنده می کنند .اکثر افراد معمولی هنوز این تصویر غلط را در باره آمار دارند که آن را منحصر به ستونهای عددی سرگیجه آور و گاهی یک سری شکلهای مبهوت کننده می دانند .بنابر این یادآوری این نکته ضروری است که نظریه و روشهای جدید آماری از حد ساختن جدولهای اعداد و نمودارها بسیار فراتر رفته اند. آمار به عنوان یک موضوع علمی،امروزه شامل مفاهیم و روشهایی است که در تمام پژوهشهایی که مستلزم جمع آوری داده ها به وسیله یک فرایند آزمایش و مشاهده و انجام استنباط و نتیجه گیری به وسیله تجزیه و تحلیل این داده ها هستند اهمیت بسیار دارند.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:17

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسأله

پساب های صنعتی

تقسیم بندی انواع پساب های صنعتی

پس از پیشرفت های صنعتی، دنیا متوجه ی آلودگی محیط زیست اعم از هوا ، آب و خاک شده است . لذا در دهه ی اخیر در کشورهای صنعتی بیشترین کنفرانس ها و تبادل نظرها در رابطه با فعالیت های انسانی در جهت حفاظت محیط زیست و به سازی آن بوده است . مسایل مربوط به محیط زیست به قدری فراگیر شده که گذشته از محافل علمی و تخصصی و حتی در میان توده های مردمی نیز مورد توجه قرار گرفته است و به لحاظ اهمیت زیادی که پیدا کرده سیاست مداران و دولت مردان در سطح جهان توج عمیقی را به این مسأله معطوف داشته اند . اوج گیری مشکلات زیست محیطی در اکثر کشورهای جهان حساسیت همگانی را برانگیخته و موجب شده که جهانیان با نوعی احساس هم دردی مشترک در جهت رفع مشکلات موجود برآیند . امروز علی رغم اوج دانش و تکنولوژی ، متأسفانه وضعیت محیط زیست بسشیار پیچیده می باشد ، زیرا که بشر خود را مالک زمین می داند . و در صدد این است که بیشترین استفاده را از منابع طبیعی بنماید ، بدون این که به نسل آینده فکر کند به استفاده ی بی رویه از منابع طبیعی پرداخته است . و این مسأله باعث کاهش منابع برای نسل های آینده از یک سو و آلودگی اتمسفر و هیدروسفر از سوی دیگر شده است ، بعضی از این الودگی ها بسیار پایدار می باشد و ممکن است که در سال ها یا حتی قرن های آتی اثر خود را بروز دهند ، مانند آلودگی های ناشی از کاهش لایه ی اوزون و یا دفن مواد رادیواکتیو حاصل از سوخت های اتمی در اعماق دریاها . جلوگیری از آلودگی آب ها از با اهمیت ترین مسایل زیست محیطی به شمار می رود ، زیرا که آب در تمام صنایع به طور وسیعی مصرف می شود و از طرف دیگر حیات موجودات زنده بستگی به این ماده ی حیاتی دارد . آلودگی آب یعنی نابودی زمین و ساکنان آن . قریب به 90 درصد اکسیژن کره ی زمین توسط موجودات زره بینی ( فیتو پلانکتون ها ) که در دریاها زندگی می کنند ، تأمین می شود . فیتو پلانکتون ها بر اثر پدیده ی فتوسنتز اکسیژن تولید می نمایند ، لذا جلوگیری از آلودگی آب شامل جلوگیری آلودگی هوا و یا حتی خاک نیز می شود . از این رو در صنایع باید از هدر رفتن و آلودگی آب جلوگیری نمود . یکی از راه های جلوگیری از آلودگی شناخت و تصفیه ی پساب های صنعتی می باشد . بیشترین مصرف آب در صنایع در بخش های تولید نیرو و برج های خنک کننده می باشد اصولاً در صنعت ارزیابی اقتصادی در رابطه با ارزانی آب و سهولت دفع پساب های صنعتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، و در مناطقی که آب ارزان قیمت می باشد باید مسأله ی جلوگیری از آلودگی محیط زیست بیشتر مورد توجه قرار گیرد . بازیافت آب در مناطق کم آب دارای بیشترین اهمیت می باشد .



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه:195

مقدمه

کمرنگ بودن مسئله پژوهش و تحقیق در سیستم آموزشی کشورما باعث گردیده است , تا آموزش در محدوده تئوریک شکل بپذیرد . نتیجه این فرآیند عدم بهره وری بهینه از توانمندی های ذهنی و فکری نوجوانان و جوانان را باعث گردیده است . این موضوع می طلبد که به موازات کارتئوری , کار علمی و پژوهشی و تحقیق انجام گرفته تا بتوانیم حداکثر بهره وری را پیش رو داشته باشیم .

با توجه به پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی در عصر حاضر و تغییر بسیاری از امور بواسطه آن و در مقایسه با سایر کشورها جای خالی فضاهای پژوهشی در عرصه آموزش و پژوهش بسیار احساس می گردد .

از آنجا که طرح های پژوهشی بستر ارتقاء هر جامعه ای می باشد, وجود روحیه پژوهشگری از کودکی بسیار ضروری است .

این امر در کشورهای صنعتی بسیار مورد توجه است و کودکان از ابتدای دوران آموزش با روحیه پژوهشگری آشنا می گردند و اما در کشور ما با توجه به شیوه یادگیری قدیمی که بر اساس سیستم محفوظات ذهنی است , به پژوهش کمتر توجه شده است و بیشتر به آموزش قدیمی تکیه شده است .

پژوهش به عنوان فرآیند علمی در جهت ایجاد حس کنجکاوی در دانش آموز است . از اینرو در امر پژوهش نظر برآن است که شیوه هایی بکارگرفته شود که دانش آموزان ضمن فراگیری مفاهیم و مطالب علمی , چگونگی روند سازمان یافته تفکر را تمرین کنند و به تدریج با مفهوم و کاربرد هر یک از آنها آشنا شوند .

این موضوع بحث و نگرشی نو را درباره فضاهای آموزشی و به طور کلی عرصه های آموزشی می طلبد .

فهرست مطالب :

عنوان صفحه

فصل اول : مطالعات پایه .......................................................................... 4

فصل دوم : مطالعات تکمیلی ....................................................................... 60

فصل سوم : مطالعات تطبیقی ................................................................... 99

فصل چهارم : مطالعات اقلیم و زمینه .......................................................... 135

فصل پنجم : اصول طراحی ..................................................................... 178

فصل ششم : طراحی .............................................................................. 194



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه17

فهرست مطالب

مساحت

ارتفاع

منابع طبیعی

مرز های مشترک

خطرات طبیعی

جمعیت

محیط زیست

سرزمین افغانستان در طول تاریخ گلوگاه تهاجم به هند بوده است؛ جنگجویان بسیاری چون اسکندر مقدونی ، محمود غزنوی ، تیمور گورکانی ، نادر شاه افشار ، از پیچ و خم کوهها و دره های این کشور خود را به هندوستان رسانده اند. علاوه بر این تا قبل از کشف راههای آبی در قرون جدید و سپس توسعه راههای هوایی، خط مسیر بازرگانی شرق و غرب، از دشت شمال این کشور عبور می کرد که محل عبور کاروانهای جاده ابریشم از این سرزمین بوده که عموما ازطریق قندهار به هند و از طریق بلخ به چین می رفت. پس از کشف راههای آبی و سپس توسعه راههای هوایی، افغانستان مانند سایر سرزمین های آسیای مرکزی، تبدیل به منطقه ای محصور شد.

مختصات جغرافیایی

بین 60 تا 75 درجه شرقی بین 29 تا 38



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه:115

مقدمه:

انسان موجودی سعادت خواه و سعادت جو و فطرت و سرشت آدمی به سوی خوبی و خوهبت الهی استوار است حیات و ممات در پیش روی انسان ها باعث گردیده که بشر برای تکامل کوششی کند تا حقیقت را دریابد و لذا در نیل انجام این هدف ها انسان در تکاپوی علوم فکری و علوم معرفتی هستند حصول به علوم و کشف معلومات بی ارتباط با حقوق مردم نیست و تامین مصالح حقوق عمومی التفات کوچک و معقول از خواسته های موجه اجتماعی خواهد بود. لذا آشنائی با واژه و مفهوم قانون و مقررات حاکم بر روابط بنگاه ها ما را آشنا با حقوق شهروندان خواهد نمود. که در این راستا خداوند را سپاس می گوییم که توفیق و عنایت عطا نمود که با تألیف این جزوه خدمتی کوچک به همنوعانم نماییم تا این مردم صاحب عزت و کرامت آشنائی کوچکی برای جلوگیری از هرج و مرج اجتماعی و گرفتن داد خود از ظالم و تحکیم خود بردارند و آ&lrm شنایی اجمالی برای این قشر زحمت کش برداشته شود.

« فهرست مطالب»

جایگاه وظایف مشاورین معاملات املاک در نظام حقوقی

عنوان

صفحه

مقدمه مؤلف

1

بخش اول
2

نظام کیفری ایران باستانی

3

سومر

3

مصر

3

آشور

4

قانون حمورایی

4

هخامنشی وقوع جرم و مجازات - نظم و امنیت همگانی

5

اشکانیان

9

سامانیان سازمان قضایی

10

بخش دوم

12

دادرسی در اسلام

13

معنی قضا

13

اصطلاح قضا

13

مراتب ولایت

14

شرایط دادرس

14

مستحبات و مکرومات دادرس

16

آداب مکروحه

16

آدابی که ترکش برای قاضی لازم است

17

بخش سوم

18

دعوی و تعریف آن

19

تعریف مدعی از مدعی علیه

19

مقررات مربوط به مدعی علیه

20

اقرار به حقوق مدعی - انکار- سکوت - مدعی علیه

21

طرق حکومت

22

هدف حقوق (معانی حقوق – مبنای حقوق)

23

حقوق فطری و طبیعی (عصر مذهبی - عصر تجربی)

24

نیروهای سازنده حقوق

26

بخش چهارم

27

اهداف حقوق

28

حقوق و شاخه &rlm های آن

29

علم حقوق و فن حقوق

29

شاخه های علم حقوق(حقوق عمومی- حقوق خصوصی و حقوق بین المللی

29

حقوق و دولت

31

نقش حقوق در دولت

32

دلایل الزامی بودن حقوق

32

بخش پنجم

33

موجر و مستأجر

34

شرایط اجاره درست

34

تصرف عدوانی

35

چه زمانی مستاجر تصرف عدوانی کرده

36

بخشهای مالی قراردای(موجر و مستاجر) (ودیعه- تضمین- قرض الحسنه - سند تعهد آور)

36

سرقفلی

39

فسخ معامله

39

خسارات ناشی از عدم انجام تعهد- شرایط جبران خسارت حاصله- انتضاء موعد)

41

وقوع ضرر و توجه آن به متعهدله

42

بخش ششم43

انواع ضرر

44

عدم اجرای تعهد ناشی از علت خارجی نباشد.

44

علت خارجی(تادیه خسارت)

45

جبران خسارت منوط به عرف یا قانون(وجه التزام)

45

شرط عدم مسئولیت

47

فرق جزا و عدم مسئولیت

48

دلایل بطلان عدم مسئولیت

49

خسارت تاخیر و تأدیه

49

معاملات استقراضی(خسارات تاخیر تادیه)

50

خسارت تاخیر تادیه در معاملات حق استرداد محاسبه خسارات تاخیر تادیه

50

راههای جبران خسارات ناشی از تأخیر تأدیه

52

تقویم خسارات

54

بخش هفتم55

تعریف سند - انواع سند

56

سند از نظر قانون ثبت

57

روش جدید صدور سند مالکیت

57

مسئولیت کیفری در قراردادها

58

خسارات تاخیر تادیه در اسناد رسمی

59

روش محاسبه خسارات تاخیر تادیه

59

انجام تعهد به وسیله متعهد له در اسناد رسمی

60

وجه التزام در اسناد رسمی

60

در چه مواردی عملیات اجرایی سند رسمی توقیف می شود.

61

قرارداد قولنامه&rlm ای (انواع آن)

63

مقررات تنظیم اسناد رسمی

64

آئین تنظیم قراردادها

66

بخش هشتم69

کلیاتی که در قراردادها باید مورد نظر قرار گیرند

70

شرایط و توضیحات در قراردادها

70

خسارت ناشی از عدم انجام تعهد

72

فورس ماژور

72

نحوه جبران خسارات(اموری که در قرارداد باید به آن توجه کرد)

73

نحوه تنظیم تضمین ها و انواع آن

73

روش حل اختلاف (داوری)

75

بخش نهم76

قرارداد ساخت و مشارکت

77

قرارداد کار موقت

82

اجاره نامه (ویژه محلهای مسکونی)

85

قرارداد خرید ساختمان نیمه ساخت

90

مشارکت در ساخت نما

96

اجاره نامه ویژه کسب وتجارت

100

قرارداد اقاله

105

بخش دهم107قوانین و لوایح مصوب ق. م107


دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
طرح

طرح لایه باز صنایع چوبی و فلزی

قابل ویرایش و چاپ برروی بنر

سایز: 120*300

رزولوشن : 300



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

لینک و پرداخت دانلود * پایین مطلب *

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش )

تعداد صفحه :1

فهرست:

شرح

تجریه

الگوی مناسب مدیریتی

مقدمه :

دبستان شهید کریمی ( 2 ) واقع در سرقنات می باشد که به صورت استیجاری بوده و دارای پنج پایه و فضای محدود که برای طرح مورد نظر ما مناسب می باشد .

دانش آموزان در نظر درسی در وضعیت متوسطی قرار دارند چون اغلب از خانواده های کم درآمد جامعه که دارای پدر و مادر بی سواد ، مهاجر از روستا ، اجاره نشین که شغل بیشتر آنها کارگری می باشد



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
آموزش

آموزش برنامه نویسی سیشارپ در یونیتی قسمت 1 و 2 و 3



دریافت‌فایل