فایل خانوادگی

  • ۰
  • ۰
پایان

پایان

فصل اول : ﻛﻠﻴﺎت
فصل دوم : ﻣﺮوری ﺑﺮ ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت اﻧﺠﺎم ﺷﺪه ﻗﺒﻠﻲ
فصل سوم : ﻃﺮاﺣﻲ و ارزﻳﺎﺑﻲ ﺗﺴﻬﻴﻼت
فصل چهارم : ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ و ﻃﺮح آﻣﺎرﮔﻴﺮی
فصل پنجم : آﻧﺎﻟﻴﺰ آﻣﺎری ﭘﺎﺳﺦ ﻫﺎ
فصل ششم : ﻧﺘﻴﺠﻪ ﮔﻴﺮی و اراﻳﻪ ﭘﻴﺸﻨﻬﺎد

چکیده:
اهمیت نیاز به تحقیقات در خصوص معیارهای سطوح سرویس دهی تسهیلات فرودگاهی موجود یا پیشنهادی زمانی آشکار می شود که تکنولوژی ها، دانش در زمینه فرودگاه، رفتار و خواسته های مسافران به عنوان کاربران اصلی فرودگاه دایما در حال تغییر و تحول بوده و از طرفی مسئولین فرودگاهها در صدد افزایش میزان کارامدی و کاهش هزینه های مربوط به تسهیلات ارایه شده هستند. از این رو در تحقیق حاضر روابط درونی استانداردهای فضا/ سرویس دهی زیر بخشهای مختلف در یک فرودگاه از جمله محوطه پذیرش مسافر و سالن پرواز نشان داده خواد شد. همچنین مقادیر ارزشهای دریافت شده فضا/سرویس دهی در هر یک از زیرسیستم های مورد بررسی بیان می شود. نظریه های حاکم بر تئوری مطلوبیت برای اندازه گیری سطح خدمت رسانی محوطه زمینی فرودگاه استفاده می گردد. ترمینال شماره 4 فرودگاه مهرآباد تهران، به عنوان مهم ترین فرودگاه موجود در کشور، که به مسافران خروجی پروازهای داخلی سرویس دهی می نماید برای انجام این تحقیق انتخاب گردید. در زیر بخشهای محوطه پذیرش و سالن پرواز با توزیع پرسشنامه های مخصوص تهیه شده، از مسافران موجود اطلاعات لازم جمع آوری گردید. که SPSS در ادامه با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده و بهره گیری از نرم افزار کامپیوتری یک مجموعه تحلیل آماری قوی می باشد، داده ها آنالیز شده و معادلات مطلوبیت تک متغیره و ترکیبی برای هر یک از زیر بخشها به تفکیک بدست آمد. و بر اساس استانداردهای موجود و استفاده شده در طراحی محوطه های زمینی فرودگاه، معادلات بدست آمده تجزیه و تحلیل گردید. در نهایت نیز پیشنهاداتی جهت پیشبرد تحقیقات آتی ارایه گردید.


فهرست مطالب:
فصل اول - کلیات
-1-1 مقدمه 1
-2-1 هدف پایان نامه 4
-3-1 سطوح سرویس دهی 4
-4-1 ظرفیت 6
-5-1 مطلوبیت 7
-6-1 شناسایی مشکل 8
-1-6-1 فرض 8
-2-6-1 هدف تحقیق 9
-7-1 چیدمان پایان نامه 9
فصل دوم &ndash مروری بر مطالعات انجام شده قبلی
کره جنوبی 11 INCHON -1-2 فرودگاه بین المللی
-1-1-2 روش ارزیابی سطح سرویس 18
-2-1-2 روش تحلیل نتایج 18
-3-1-2 تحلیل نتایج 21
-2-2 فرودگاه بی نالمللی هنگ هنگ 24
-1-2-2 جمع آوری اطلاعات 26
-2-2-2 روش شناسی 29
29 VI -1-2-2-2 شاخص دید
نهایی برای فرودگاه 37 VI -3-2-2 محاسبه مقدار
-4-2-2 اندازه گیری کیفیت ارائه خدمات در فرودگاه با استفاده از شاخص دید 37
-3-2 فرودگاه سنگاپور 43
-1-3-2 شبیه سازی فرودگاه سنگاپور 43
-4-2 فرودگاه بین المللی پیرسون &ndash تورنتو &ndash کانادا 45
-1-4-2 معرفی 46
47 ARCTERM -2-4-2 تاریخچه و خصوصیات
در برنامه ریزی و طراحی ترمینال 48 ARCTERM -3-4-2 به کارگیری
-5-2 فرودگاه میلان ترمینال مال پنسا 49
49 AIRLAB -1-5-2
52 SLAM -2-5-2
-6-2 فرودگاه اتاوا و تورنتو 56
-1-6-2 محوطه پذیرش مسافر 60
II
ارایه مدل تعیین و ارزیابی سطح سرویس فرودگاه
-2-6-2 محوطه تحویل و جمع آوری چمدانها 61
-3-6-2 محوطه سالن پرواز 61
-4-6-2 خط بازرسی اولیه 62
فصل سوم &ndash طراحی و ارزیابی تسهیلات
-1-3 مقدمه 63
-1-1-3 زیرمجموعه های تهسیلاتی برای مسافران 68
-2-1-3 تأثیرات اندازه نامناسب تسهیلات 73
-3-1-3 سطوح سرویس دهی 74
-4-1-3 معیارهای طراحی 76
-2-3 مطلوبیت و سطوح سرویس دهی 77
-1-2-3 مقدمه 77
79 (Utility) -2-2-3 تئوری مطلوبیت
-1-2-2-3 نظریه های توابع مطلوبیت 80
-3-2-3 کاربرد تئوری مطلوبیت 82
-3-3 مفهوم تبدیل خطی 83
-1-3-3 تبدیل خطی 83
-2-3-3 اندازه گیری ها 84
-3-3-3 احتمالات 84
-4-3 چارچوب تحقیق 85
-1-4-3 فاکتورهای روش شناسی 85
-2-4-3 طراحی مصاحبه 86
-3-4-3 چارچوب سطوح سرویس دهی 86
-4-4-3 زیرمجموعه های انتخابی 86
-1-4-4-3 ناحیه انتظار مسافران 88
-2-4-4-3 بازرسی امنیتی مسافران 89
-3-4-4-3 محل های تحویل بار 91
-4-4-4-3 تعداد مسافرین انتقالی 91
-5-4-4-3 شمارنده های بلیط و کنترل اثاثیه 93
فصل چهارم &ndash مطالعه و طرح آمارگیری
-1-4 مقدمه 99
-2-4 طرح پرسش نامه 101
-1-2-4 زمان (طول) 101
-2-2-4 جمله بندی 101
-3-2-4 ساختار 101
III
ارایه مدل تعیین و ارزیابی سطح سرویس فرودگاه
-4-2-4 اطلاعات جمع آوری شده 102
-5-2-4 مصاحبه کننده 102
-3-4 آمارگیری براساس نظر افراد 102
-1-3-4 روش های موجود 102
-2-3-4 روشهای مختلف آمارگیری مشارکتی 103
-3-3-4 روشهای مختلف اندازه گیری 103
-4-4 طرح پرسش نامه انتخابی 106
-1-4-4 مفهوم 106
-2-4-4 طرح 106
-3-4-4 مقیاس های اولویت بندی 107
-4-4-4 درجه بندی 107
-5-4 اندازه نمونه 107
-6-4 انتخاب تسهیلات کامپیوتری 108
-7-4 انتخاب فرودگاه و تاریخ های آمارگیری 110
-1-7-4 موقعیت و خصوصیات کلی 120
-2-7-4 تاریخ های آمارگیری 121
-8-4 توضیح زیر اجزاء ها 121
-1-8-4 عملکرد 121
-2-8-4 تعریف زیر اجزاء ها 122
-1-4-8-2 پذیرش مسافر 122
-2-4-8-2 سالن پرواز 122
-9-4 خلاصه آماری پاسخ ها 124
-1-9-4 محوطه پذیرش مسافر 124
-2-9-4 سالن پرواز 133
-10-4 متغیرهایی که در آنالیز استفاده نشد 140
فصل پنجم &ndash آنالیز آماری پاس خها
-1-5 مقدمه 142
-1-1-5 محوطه پذیرش مسافر 142
-1-1-1-5 سفر: هدف سفر 147
-2-1-1-5 اندازه 149
-3-1-1-5 جنسیت 149
-4-1-1-5 فضا 149
-5-1-1-5 انتظار 151
-6-1-1-5 سرویس دهی 153
-2-1-5 سالن پرواز 153
IV
ارایه مدل تعیین و ارزیابی سطح سرویس فرودگاه
-1-2-1-5 سفر: هدف سفر 158
-2-2-1-5 تعداد افراد 159
-3-2-1-5 جنسیت 162
-4-2-1-5 فضا 162
-5-2-1-5 صندلی 164
-6-2-1-5 فروشگاه ها 166
-2-5 مدلهای ارزیابی و تعیین سطح سرویس 167
-1-2-5 ارایه مقیاس ارایه مدل مناسب 167
-1-1-2-5 مفهوم تبدیلات خطی 167
-2-1-2-5 ارایه مقیاس اندازه گیری 169
-2-2-5 محوطه پذیرش مسافر 170
-1-2-2-5 فضا به ازای هر نفر 172
-2-2-2-5 زمان انتظار 173
-3-2-2-5 زمان سرویس دهی 174
-4-2-2-5 معادله رگرسیون چند متغیره 174
-3-2-5 سالن پرواز 175
-1-3-2-5 فضا 177
-2-3-2-5 صندلی 177
-3-3-2-5 فروشگاهها 178
فصل ششم &ndash نتیجه گیری و ارایه پیشنهاد
-1-6 جمع بندی 181
-2-6 نتیجه گیری 186
-1-2-6 مقدمه 186
-2-2-6 محوطه پذیرش مسافر 186
-3-2-6 سالن پرواز 189
-3-6 ارایه پیشنهادات 191



دریافت‌فایل



لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-2363-%d9%be%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86-%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%af-%d8%b9%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%8a%d9%87-%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%aa%d8%b9%d9%8a%d9%8a/
  • ۹۵/۰۴/۳۱
  • famil door

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی